Гурткова робота

                                                   Гурток« Юний актор»


     Формування в учнів початкової школи ціннісного ставлення до мистецтва – важлива частина становлення особистості і розвитку дитини, а тому вже десятий рік  для моїх вихованців відкриті двері гуртка « Юний актор».  
   З  гуртком пов’язані перші яскраві враження. Наш дружний колектив крокує в чудовий театральний світ. Участь у постановках сприяє різнобічному розвитку юних акторів. У процесі підготовки вистав діти оволодівають багатьма корисними навичками та вміннями,  формують художній смак. Гуртківці вчаться спілкуватися, конструювати, малювати, фарбувати. Разом  вчимося відчувати прекрасне, розуміти переживання,  бути чуйними, чутливими. Виступи перед глядачами  виховують у дітей сміливість, звільняють їх від надмірної сором’язливості, розвивають вимогливість до себе.   Гурток « Юний актор»  – це не тільки країна казки й фантазії, але й світ праці. Сценарії добираємо разом. Дітей цікавлять казки, п’єси з життя однолітків. У виставах  має бути виховний характер. Розподіляючи ролі між учнями, враховую можливості та здібності. А потім – репетиції. Це найбільш трудомісткий і відповідальний етап роботи над виставою. Під час роботи важливо оживити кожний рух, зробити його динамічним. Важливу роль у дійстві відіграє музика, пісні, яскрава афіша. Мої маленькі актори дуже полюбили  гурток.  Хочеться, щоб дитячі таланти не загубились, бо театр – це чарівне вікно, крізь яке учні бачать, як бореться добро зі злом, як перемагає правда.
Завдяки роботі гуртка,  сучасне життя набуває  конкретних форм, а участь у самодіяльності створює найкращі умови для виявлення та розвитку природних задатків, певних навичок, дає змогу відчути насолоду від творчості. Дитина, яка відкрила своє серце мистецтву, ніколи не залишить його, не уявлятиме свого життя без творчості. Діти з великим задоволенням ідуть на кожне заняття гуртка, промовляючи: «Іти на гурток нам велика охота – бо там нас чекає цікава робота.»  Кожен з гуртківців не залишається поза увагою. Заняття починаємо з цікавих вправ, ігор, які розвивають почуття ритму, уваги, уяви. Працюємо над словом. З різною інтонацією промовляємо слова. Виконуємо парні завдання. Наприклад: один читає – другий  підглядає;  один нападає – другий захищається; один плаче – другий заспокоює.
Часто працюємо над  продовженням  фрази. Такі вправи вчать фантазувати, вчать не лише грати, а правдиво діяти. Моделюємо різноманітні  життєві ситуації у сюжетно – рольових іграх різноманітної тематики. Під час репетицій розвиваємо пластику.  









Немає коментарів:

Дописати коментар